BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 21 March 2011

sedih meningalkan sandakan

hmm. :( hari nie aku kat kampung... besok dah nak bertolak ke tawau.. aduhh.. miss ma seseorang.. memang susah lupakan kau.. tpi ini yang kau mahu.. aku terpaksa ikut.. btw, aku hppy sngt hari tuu. aku balik sandakan.. ya allah ! best nya dapat jmpa kawan2x sebelum aku jalan.. hehe. kepada orang yang aku syg tuu.. aku minta maaf atas segalah dosa yang aku buat sama kau... smua tuu ada sebab buknya aku saja2x buat kau mcm tuu.. sebenarnya, aku ajar kau untuk jadi seorang perempuan yang setia kepada cinta.. so, aku minta maaf sangat2x kepada kawan2x ku klau ada tekasar bhasa atau apa2x saja yang aku buat yang telah menyinggung perasaan kamu.. sorry k.. doakan aku berjaya d tawau itu nanti... jan risau... aku balik juak bha. hahaha. syaitan izzat akan kembali menggegarkan sandakan semula. wkwkw ! ok lar aku mau bersiap nie.. mau p merempit. hahahha !